joi, octombrie 1

Proba nr. 13 - Quelle

Toamna noua, tinuta noua.
Si pentru ca ma dor bratele cand tot umblu in carucior prin magazine, mai ales ca la unele nici nu exista rampa de urcare pentru cei ca mine, aleg varianta magazinelor online. Asa nu ma mai copleseste nimeni cu amabilitatea lui, iar cand cer o pereche de pantaloni nu se mai uita lumea la mine de parca as folosi un limbaj cu caracter vulgar, ca sa nu mai spun de mitocania unei remarci de la o domnisoara vanzatoare "incercati la magazinul cu anvelope".
Toamna noua, tinuta noua! ( inclusiv anvelope noi )
Mouse-ul Pinocchio, numit asa din cauza firului sau lung, alearga cu o indemanare de artist, fara nici o ezitare tehnica, iar eu rasfoiesc http://www.quelle.ro/ , Imbracaminte.
Greu de ales unde sunt marci care satisfac toate gusturile, dar imi fac o lista a lucrurilor de care am nevoie, pentru a simplifica treaba:
~ pantofi, desi voi opta pentru o pereche de adidasi; pantaloni, neaparat jeans; camasa; plovar; geaca; o esarfa; o sapca ( sa vad ce gasesc ); manusi, dar nu-i musai ca le mai am si pe cele din anii trecuti.
Si pentru ca imi plac camasile aleg standul - Pentru El > camasi. Prima alegere:

Camasa,QS, si am asa impuscat doi iepuri dintr-o lovitura intrucat este asortata cu o esarfa.


La standul de pulovere pun cursorul pe o jacheta tricotata Y.O.U.


Cei de la Y.O.U. imi arata ca tot ei mi-au croit si jeans-ii.


In ciuda handicapului meu, trebuie sa recunosc ca am gusturi, incaltamintea aleasa arata o splendoare in domeniul: pantofi sport fashion "917 Low Leather" Puma


Jacheta stepuita din puf, marca Puma; -sotia mea, care ma spioneaza, intreaba la un momentdat de ce aleg cate 2 produse de la aceiasi firma? Ce pot sa spun decat ca aleg in functie de nevoile mele si mai ales dupa gustul pentru estetica propriei mele vestimentatii. Doar acesta a fost unul din atuurile cu care am cucerit-o, cel putin asa mi-a marturisit dupa.


Imi mai iau si o sapca care nu este de la vreo firma, dar este pe placul meu, pana in final de aceasta am si ales Quelle pentru cuparaturile mele, imi satisface toate capriciile dar mai ales nevoile!


Aici: http://www.quelle.ro/ro/q4r/home/include/warenkorb/ , in cosul meu sunt toate lucrurile pe care le-am cumparat fara sa mai deranjez oamnenii din jurul meu cu rugamintea de a ma ajuta la inchisul si deschisul usilor de la intarea magazinelor.


Iar la final duc printr-un simplul clic de a lui Pinnochio cosul cu cuparaturi la plata.



Articol participant la concursul SuperBlog2009, gazduit de http://www.pcnews.ro/

Niciun comentariu: