joi, octombrie 15

Limite impuse ... de varsta!

Daca vrei sa-mi dai o imbratisare va trebui sa stii ca imi plac imbratisarile...Acum trebuie sa recunosc ca este una de care ma cam feresc, dar duca-se pe pustii aia. Si la mine ca la multi altii sunt zone, unde o mangaiere face respiratia mai precipitata, normal daca mi-ai bagat degetul in ochi. Important este cand mangai sa ai in gand ca este posibil sa faci dragoste... dar ciudat, faci sex. Se cheama strange love! Ai controlul a tot, a momentului, a emotiilor, mai putin al tau....si ce , asa am vrut. ~ Nu pleaca naibii mai repede, sta se uita la mine de parca s-a culcat cu unul si se trezeste langa altul... daca ii dau bani sa iasa la o cafea, o sa ii vrea, mai bine sa beie aici, caci si asa am cumparat un pachet de cafea din care eu nu beau, cineva trebuie sa-l consume. Ma infurii si incep sa trantesc ibricul, o furie din aia, fara motiv, dar ce spun eu fara motiv, o furie din aia plina de draci nebuni...pot sa spun la lume ce vreau eu insa pe mine nu ma pot minti, pot sa spun totusi ca, a fost unul din momentele alea proaste, pot sa spun ca... dar cine m-ar crede, eu unul, nu! Parca simte, caci vine la mine, ma mangaie pe spate, incepand de pe umar, si-mi spune : ~ A fost bine? Incerc sa gandesc la rece : Oare are multi prieteni? Oare avem prieteni comuni? As vrea sa plece, dar nu, nu pleaca, vrea o cafea. Pai, desigur, invitatia a fost pentru o cafea... nu puteam sa spun, vii sa gatim impreuna pentru mine? Nu vine nimeni daca spui asa.

8 comentarii:

Anonim spunea...

te sun si nu raspunzi.... Am cartile de care ai nevoie.

Anonim spunea...

da cand ai sunat? ieri la nu stiu cat, si gata...mai suna :))

Anonim spunea...

Nu mai am cas pe orange.

Anonim spunea...

Vezi ca trebuie sa-mi dai procent din incasari ca am intrat in toate anunturile.

Anonim spunea...

hai ca te sun eu.... da vii sa le aduci? cumasine? ;)

Anonim spunea...

Am impresia ca iar vrei sa faci sex.

Erick spunea...

Florine, cand vezi ca nu raspund, trimite un sms.

Anonim spunea...

Da ce ma nu exista culoarea albastra... :))))