duminică, octombrie 11

Preselectie

Am observat ca sunt privit ca un trup cu suflet de sticla din momentul in care mi-am insirat ca pe nisip micile comorile ce le-am gasit in adancul fiintei mele. Am inceput sa mai observ schimbari in atitudini si exclamari ale surprinderii, reactii sincere iar, un bun prieten mi-a recunoscut ca ii pare rau ca nu si-a dat seama cum sunt cu adevarat. Imi pare ca am devenit un mic show-blog-man, si ca ar trebuie sa-mi asum mai mult curaj in expunerile mele. Un reality show aici. Bun, de ce as putea sa ma leg, caci imi trebuiesc moderatori, invitati, si spectatori care pe parcurs sa schimbe rolurile. Asa ca declar preselectia deschisa pentru implicarea directa. Si aceastea pentru a fi acceptat ca participant la acest eveniment special al blogului. Cine sa ne acuze daca gresim? ... ar putea deveni si amuzant, ca in show biz ( e scris ok! asa am vrut eu ! )

5 comentarii:

Anonim spunea...

nu te da acum la fund...

Anonim spunea...

ma inscriu la preselectie...ce ar fi sa scrii despre ce ai simtit prima data cand ai constientizat ca trebuie sa te descurci singur??????ma refer in viata?
una care a avut reactii sincere...stii tu,domnu.....

Anonim spunea...

da, vrem sange!!

Erick spunea...

Si cam atat fu sa fie :))

Anonim spunea...

Cred ca preselectia s-a incheiat, cam timizi cititorii tai, nene....