sâmbătă, octombrie 3

Refuzul de Toamna

...Desi este frig afara, ma incapatanez sa simt caldura zilelor de vara. Reusesc, caci dupa ani de singuratate pot sa comand mintii mele orice senzatie. Ca nu imi mai amintesc cum sunt razele de soare si imi amintesc numai frigul, imi usureaza osteneala si, asa, simt frigul si spun ca-i cald.
Am ochii inchisi, caci acest lucru ma ajuta la concentrare, sa vad lucrurile care imi fac placere si sa ma intreb daca as fi avut o carapace de testoasa , as mai fi inchis ochii sau m-as fi retras in carapace, dar nu am de unde sa stiu pentru ca, instinctiv, inchid ochii.
Sub pleoape, pupilele se rotesc ca si cum ar incerca sa invioreze culoare irisului, dar irisul parca neconvenindu-i se contracta sub lumina rosie a sangelui ce se naste din culoare si care, strapunge pleoapa.
Tamplele imi zvacnesc ostenite, iar tristetea ma impresoara si ma face sa simt frigul.
...Desi este frig afara, ma incapatanez sa simt caldura zilelor de vara!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Cat a durat incapatanarea ta? :))) intreb de curiozitate :P