joi, octombrie 1

Cea mai placa din lumea, full DirectX 11

Acum eu unul nu ma pricep la calculatoare de cat sa dau la cautat de fete, multe fete, sa am de unde alege. Sunt un tip talentat si vreau sa am succes! Am conturi deschise pe toate site-urile de matrimoniale...si la um moment dat, in cautarile mele febrile, am apasat gresit pe mouse si am clikat o reclama la un joc, mama dar ce joc, frate, mai tare ca orice fata, cu masini , cu tata masinilor, am dat peste splendoarea si giuvaierul jocurilir: Dirt-2. Dar sa vezi moft si pretentii nu merge decat pe o anumita placa, nu o s-o pronunt ca nu pot dar o scriu ca sa stiti si voi sa va luati si voi, ca daca sunt eu destept, am decsoperit si va dau si voua. Stai sa scriu placa: ATI Radeon™ HD 5870 si ce ma mai incurc frate ca sunt doua de fapt: ATI Radeon™ HD 5850.
Nu va temeti ca v-am spus doar asa ca sa va incurc, ci va mai arata o poza ca sa intelegeti si voi si mai bine, asa ca uita-te, aste e poza cu magazinul firmei asteia AMD care a facut ca jocul cel mai tare, mai tare ca orice muzica data la maxim in masina mea cu boxe incoporate la comanda si mai tare ca orice fata care poate ca sa existe tot in masina mea, sa fie:







Ce sa mai, acum imi pare rau ca am dat numarul de telefon la atatea fete ca ma suna in tot timpul si ma ia de la jocul meu, pana cand mi-am amintit ca am telefon din italia, de la o firma de firma, D&G si am dat pe silentios, lasa-le sa ma caute. Si pentru ca sunt si mai priceput, va mai pun frate o poza cu magazinul asta care face minunea asta de joc:





Ce? am incurcat toatea cate le-am spus? Sa tac daca nu ma pricep? Lasa frate, du-te tu la magazinul asta de calculatoarea zi toate astea care ti le-am spus eu , si inteleg ei ce doresti, si-ti dau... ba da fricosi mai sunteti.






Material participant la concursul SuperBlog2009, gazduit de http://wwwpcnews.ro/

Niciun comentariu: