joi, octombrie 29

Miniroman de frunza galbena

~ Cand vei citi aceste cuvinte eu voi fi prinsa in ele, si voi gasi de cuviinta sa te las sa le pastrezi. Nu pentru totdeauna, ci pana vei gasi alte cuvinte care prinse intr-un cantec te va face sa fii tu. Cand vei auzi acel cantec sa stii ca il voi auzi si eu, poate prinsa in alte cuvinte ce vor fi pastrate de altcineva, dar tot voi gasi de cuviinta sa imi amintesc clipele ce le-am imaginat alaturi de tine.
Mi-a dat scrisoarea si a fugit prea repede ca sa pot reactiona, altfel decat sa strang scrisoarea intr-o stransoare care era menita sa opreasca pe cea care o adusese. Ideile mi se naruiau peste sperante iar sperantele in cadere, imi daramau puterea de a mai crede in orice posibila, fireasca si umana revenire. Asteptasem pana acum doar acceptul de a ramane alaturi de ea, accept ce s-a transformat in sentinta de a merge mai departe, dar singur. Atunci s-au strans toate emotiile intr-un impuls fizic si am simtit ca voi ramane stana de piatra in acel loc unde, daca nu l-as parasi, ceea ce mi se intamplase, inca ar putea sa fie doar o iluzie nefericita de a mea.
Am ramas acolo, rezemat de ceasornicul rece, pe care nu-l priveste nimeni, din cauza propriei lui singuratati.
~ Cand vei citi... parea sa-mi sopteasca toata lumea care trecea pe langa mine. Tot timpul am crezut ca ma iubeste, asa lasa sa se inteleaga, numai ca ea crea de fiecare data din intalnirile noastre un prilej de a ma studia. Eu credeam ca flirtreaza, insa ea era sincera si eu eram cel care era mincinos, ma minteam pe mine ...
~ Taxiul dumneavoastra domnule, a sosit. Nu imi mai pasa cine a sosit dupa ce primisesem scrisoarea, acum putea sa se intoarca chiar ea si nu ar mai fi fost decat un remember a tot ce traisem. Nu ma durea decat scrisoarea si neputinta mea de a recunosate ca tot ea avea dreptate. Si ca sa ma impac pe mine, am decis ca sufera si ca trebuia sa o impac si sa-i potolesc plansul, si atunci am scris in gandul meu urmatorul bilet: mult mai mult decat tine am plans...

6 comentarii:

Anonim spunea...

..ptr cei care cunosc cu adevarat "omul Erik", cat si pt cei care citesc acest blog, am rugamintea de a va spune parerea la o frumoasa pov.de dragoste, stropita cu lacrimi de durere la final : "El (un tip frumos, inteligent, cu o cultura vasta); Ea ( vine dupa o lunga perioada de timp in care nu a avut nici o relatie, mult prea sentimentala si increzatoare in oameni ), se cunosc pe internet, in prima faza e doar o, simpatie (filtreza, asa cum spune Erick) , isi povestesc diverse, povestesc despre diverse, minute in sir la telefon, isi imagineaza clipe frumoase unul alaturi de celalalt. Intre timp se infiripa intre cei doi, sentimentul dragostei (crede ea); Ea pleaca o scurta perioada din tara si isi doreste ca la intoarcere sa-l viziteze, din strainatate vb prin intermediul telef, insa la un momentdat, El nu mai rsp.la tel, nu mai rasp.la sms, Ea- ingrijorata (el era foarte racit),urmeaza zile in care El- tacere. Ajunsa in tara cu sufletul ravasit, asteapta un semn de la El, insa.. nimic, dupa cateva ore(de cand ea a ajuns in tara), il suna, El- tacere, apoi Ea ii trimite un sms prin care il roaga sa-i dea un semn, El( itr-un final) ii scrie un sms,prin care-i explica ca a incercat,dar din diverse motive nu poate mrg mai departe cu rel; Ea accepta cu greu cuvintele scrise de El in sms (deoarece durerea si furia o sfasiau), Ea insista asupra rel, El ii explica in continuare ca nu se poate, iar intr-un final, Ea (indurerata, si cu lacrimi in ochi), este nevoita sa inchida tel. Urmeaza nopti si zile de cosmar, inca asteapta un semn de la el. Intr-o dimineata recenta(dupa o noapte de plans, stiu c-am exagerat, dar...), Ea, ii scrie cateva ganduri frumoase (asa a simtit in dimineata aceea, si din respect pt cea ce a fost frumos intre ei, nu le reproduc); El - tacere " .
Acum va intreb: - e chiar atat de greu sa treci peste anumite perceptii, peste anumite granite...
- e chiar atat de rau sa iubesti si sa fii iubit?
- e chiar imposibil sa dai la o parte tot ce a fost rau in trecut si sa lasi loc iubiri...
- cine greseste ?

Erick spunea...

Se intampla un lucru fara de greseala tocmai pentru a evita greseala!

Anonim spunea...

E pe bune? sau o alta poveste?

Anonim spunea...

...da, sunt cuvintele unei povesti de dragoste "adevarata". E realitatea transpusa pe hartie (ma rog, pe format electronic)

Anonim spunea...

Pai, nu, ca intreb si eu. Mutu asta nu spune nimic....

Erick spunea...

Dar ce legatura are Mutu cu toate astea ...? :)))