luni, octombrie 12

Vis

Ma vad gol, fara straie, iar peste mine se face ca vin valuri de furie. Surprins ma ingrop in frunzele ce cad din cer ca niste fulgi rosii. Innot in venele lor ca si hrana ce o asteapta coroana copacului, numai ca in sens invers, spre lumina. Aici sunt furat de sticla unei ochean ce imi rupe trupul in sapte parti egale, ca mai apoi sa cad peste matasea alba a unei haine. E vis, si tulburat de imagini ma trezesc...sunt in patul meu si sunt intaiul print al imperiului Egiptean in lumea mea paralela.
Bat din palme si tatal meu, zeul zeilor, imi dezmiarda corpul ce ca si in vis este fara mantie. Cu saruturi parintesti imi pune in irisii ochilor lumina. Tulburat de visul meu, ma indrept catre lacul unde mama pluteste ca o regina in fiecare noapte senina, si imbartisat de racoarea apei incerc sa-mi trezesc sufletul adormit. Nimic nu pare sa fie mai perfect in afara de visul meu. Pandit de preotii palatului si de magicienii curtii, fac gesturi mistice si rostesc incantatii . Gandurile mele fac chipul mamei sa fie tremurator pe cuta apei, asa ca ma strecor afara din lac, caci linistea parintilor este mai presus pentru mine, si merg pe terasa apartamentului. Aici nu ma mai urmeaza nimeni...nici macar gandurile ci doar fragilul Somn are libera trecere , peste cuvantul meu.
Pe apa sticloasa a marmurei reci, pasii mei infioara caldura trupului ce fuge catre inima ... ma asez pe un hamac si privesc catre infinitul cerului. Recunosc din tot, ora noptii, ora cand viitorii mostenitori ai tatalui meu, stelele, se vor naste prin moartea mea. Bratele imi sprijina barbia, iar genunchii bratele in timp ca tamplele mi se zbat linistit. In timpul acesta , somnul mi se infatiseaza inaintea ochilor si mi-i inchide usor, iar tatal meu isi ia saruturile inapoi, mama se ascunde in gura unchiului ei Crocodilul, si numai sufletul meu sa trezeste inchis. Inchis in trupul gol!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Ca avatarii faraonului Ra....