marți, octombrie 13

Am curajul sa recunosc ca ....

Poti sa stii cand tii la o persoana pe care nu ai vazut-o niciodata, din momentul in care ori de cate ori te gandesti la ea, ii simti, ca degetele sculptorului, toate defectele si toate perfectiunile, fapt ce te face sa crezi ca o poti si iubi. Firesc ca se poate, eu pot! Dar incearca sa-i marturisesti toate acestea, si iti va raspune, sperand din toata inima sa nu minti, ca esti un mincinos. Recunosc sunt un mincinos notoriu, caci nu stiu daca tot ce spun este adevarat, insa stiu cu siguranta ca as putea incerca sa te iubesc.

Poti sa crezi ca in viata, distanta face cu sufletele ce apropierea face cu trupurile? Le uneste. Daca poti crede asta, inseamna cu si tu iubesti . Ce imatur se contureaza totul!!!

Normal ca este adolescentin tot acest moment, pentru ca toate emotiile puternice si frumoase incep cu momentul inocentei, in care crezi ca norii care invadeaza cerul in zi de toamna, nu fac altceva decat, astern astrului solar pat moale... Am intrebat, speriat, daca peste timp, ma va mai iubi ca acum, cu patima trupului gol, ce nu ni-l cunoastem inca, si mi-a dat un raspuns ca acesta: ~ Dar tu? ~

Eu?!? in astfel de cazuri tacerea nu este un raspuns decat daca este nascuta dintr-un sarut pe care eu nu-l pot da, si intreb : ~ Tu chiar ai putea? ~

3 comentarii:

Anonim spunea...

frustrare frustrare....o multime de oameni au asa ceva ..unii se pare ca de cand erau in stadii infime de spermatozoizi si ovule,ma rog, un fel de ....dragul meu Erick,cam toata viata ne-o pierdem printre frustrari marunte de 2 lei.oare de ce nu putem fi,de ce nu putem sa ne eliberam, sa traim usori ca vantul si picatura de roua de pe flori?

Erick spunea...

Frumoasa Anonima sa fie oare, de vina incalzirea globala? Pai dupa cum se stie toata lumea decide pentru sine...vrei sa fii picatura de roua? Dezavantaj: traiesti putin. De asta suferim dupa timpul in care am trait usor ca vantul, caci ce este vant ca vantul trece, intr-o zi geroasa sau caniculara. Concluzie: am trait asa, dar acel trai s-a dus ! Cu drag, Erick

Anonim spunea...

Nu prea vrei sa te expui la nou, la aventura Sir Erick....