luni, octombrie 5

Promit sa fiu eu insumi... de fapt, o sa incerc!

Printre ocupatiile mele ocazionale, modestia ma obliga sa recunosc acest fapt, se numara si unele de interes cultural. Ma linistesc scriind un vers, citind carti , si acum mi-o amintesc pe fosta mea sefa, care imi recomnada sa citesc ziare... te minunezi de unii care afla atatea informatii din ziare. Insa mai sunt pe lume o mare de rataciti care prefera sa se afunde in betia destinelor personajelor si a destinelor lumilor si pe care nu-i poti scoate din ale lor... De ce s-a intamplat asa?... desi autorul iti da raspunsul, pe tine te framanta destinul... chiar trebuia sa se intample asta imperiului Roman, care atinsese apogeul cultural si stiintific?
Plecasem de la altceva si mi-am adus aminte de, ea, fosta sefa...
Ce te pot zapaci propriile ganduri care, ca la reduceri intr-un magazin dorit de toata lumea, asa dau buzna toate...
Dar imi dau seama ca risc sa devin nesuferit si ... Vara, prind gingas in palma deschisa ultima petala a florii de margareta, are culoarea dragostei, culoarea razei de soare. Ai fi dorit sa te afli pe un camp cu margarete, toate martore ale dragostei tale, toate oferindu-ti petalele lor ca jertfa. Stop! Asta nu ar insemna un camp de maciulii? ... Nu merge nici asa.
Nu pot, oricat as incerca sa fac pe plac la toata lumea....am inceput sa observ si eu!

3 comentarii:

Anonim spunea...

Sfatul meu: nu e necesar sa faci pe plac tuturor , ci doar sa renunti la multitudinea de ganduri (multi dintre noi, gandesc prea mult si nu fac nimic);
- "sa fii tu insuti", in ziua de azi e foarte greu daca nu ai principii de viata puternice, deoarece traim intr-o societate meschina, plina de "fals",egoism...si mai putin sincera;

Erick spunea...

Multumesc pentru sfat!

Anonim spunea...

Daca reusesti sa te multumesti pe tine, este ok, restul, sa o faca fiecare pentru el !