joi, octombrie 1

Azerty - interviu imaginar

Pe masa din biroul unde va avea loc interviul, sta ca la panda o coala de hartie alba, ministeriala si un laptop. Altfel, e curat in incapere, o floare cu frunze lungi si ascutite sta neatenta la tot ce este in jur. In mintea mea se fac pregatirirle pentru bombardamentul intrebarilor ce urmeaza, si gandesc cu precautie ca nu ar fi indicat sa-mi tradez emotiile, si ajutator, fac niste exercitii de calmare a respiratiei, ca la cursul de Yoga, dupa care incep sa ma uit pe pereti.

Dupa un timp aproximativ scurt, usor ca sa nu ma sperie, se ridica si coala de hartie ministeriala si ma priveste. Intepenesc!

La asta nu ma steptasem, strategie ca la carte, sa ma lase singur ca si cum nesupravegheat, si apoi...surpriza. Ma foiesc putin nelinistit in fotoliul meu si, vine si prima intrebare, ca sa nu am timp sa ma dezmeticesc:

~ Ati facut Yoga?

Nu raspund, o fi ea coala alba de hartie si, ministeriala, dar totusi, tactica ei m-a lasat asa, intr-o stare de neincredere.

~ Si eu am facut odata, continua ea, adica nu odata, ci vreme mai indelungata, pe cand eram un suport de lemn pentru betisoarele parfumate...

In timp ce vorbeste, eu ma gandesc daca am zarit-o macar odata la vreun curs, ca sa pot profita de aceasta ocazie, dar nu-mi amintesc si tusesc a culpa si apoi, incep sa ma uit iar la pereti, am facut o fixatie pentru pereti cand ma intalnesc cu astfel de intamplari.

~ Ati avut probleme in trafic? - Cate accidente am vazut eu pe cand eram un tei plantat in spatiile verzi ale autostrazilor!

Eu stau si ma intreb daca si, ce sa-i raspund, caci dupa mine, ma ia prea pe ocolite ca sa inteleg unde vrea sa bata.

Nu brusc, dar acut ma apuca nevoiea de a bea o inghititura de apa, dar nu am de unde, caci acum pe biroul din incapere a mai ramas doar laptopul, deoarece foaia alba ministeriala se asesaze si ea comod pe scaunul tapitat, si ma priveste. Alba!

Intr-un final, incep sa vorbesc si eu:

~ Stiti, am venit pentru...

~ Stiu pentru ce ai venit, dar din pacate pentru mine, ai venit si singurul si incercam sa mai facem conversatie.

~ Hai sa incepem, si in timp ce vorbea, intr-o pozitie rigida, se apuca sa bata la tastele laptopului, dupa care urma:

~ Noi, firma Aztery, mai avem si un loc virtual de desfacere si vanzare a produselor noastre, on line pe internet si as vrea sa stiu ce schimbari ai face ca sa maresti profitul firmei din aceasta parte, http://www.azerty.ro/

In sfarsit la subiect! Pe cand ma pregateam sa raspund ca la carte, coala alba de hartie incepu sa se sifoneze nervoasa, si inainte ca eu sa apuc sa raspund, imi tranteste:

~ Nu te mai obosi, nu am conectare la internet. Din ce in ce mai nervoasa si mai sifonata : ~ ... de o perioada buna in orasul nostru nu este internet, cica de la vreme!

Imi dau seama ca interviul meu este ca si esuat, si ma ridic linistit de pe fotoliu, dau buna ziua si ma indrept catre iesire:

~ Hartia asta este nebuna, gandesc, la ce iti foloseste sa poti schimba un magazin virtual, dupa ce l-ai inzestrat cu toate facilitatile oferite de tehnologia din domeniu atunci cand ... nu ai internet!

Sfatul meu? Mai bine s-ar extinde si deschide magazine noi si in alte orase!

Articol scris pentru concursul SuperBlog2009, gazduit de http://www.pcnews.ro/

Niciun comentariu: