joi, octombrie 1

Pasiunea pentru gaming.

Evadare in lumea timpului fara spatiu. Acesat este gaming-ul ideal - traire in Nirvana.
Insa ca sa obtii Nirvana trebuie sa ai Revelatia, trebuie sa descoperi planul fizic pentru simbioza perfecta cu ASUS G60J ! Iar Revelatia trebuie sa-mi arate Locul!
~ Ca si trambita ingerilor apocaliptici asa se va auzi sunetul ce vesteste deschiderea jocului, cu ASUS G60J!
Iar dispersia luminii ar fi limitata doar la culori palide daca nu s-ar naste prin ASUS G60J ! ~

Detin Cararea ce face legatura intre mine si starea de relaxare perfecta, dar nu pangaresc Perfectul fara sa am toate semnele clare.
Locul!
Lipseste Locul, in tot acest labirint al fericirii negustata inca. Incep Meditatia!
Cel mai dorit loc ar fi langa Buddha. Ori el este pretutindeni. Deci nu trebuie sa caut locul perfect pentru mine, ci pentru ASUS G60J. Incep Ilminarea!
Cordonul de argint se va naste intaia oara, - precum linia divina ce uneste cerul de pamant si apa raului de mal - cand voi descopri ce este acum acoperit!
Buddha!
Cum sta el? Cum se roaga el? Cum exista el? Iluminarea face loc Intelegerii Intelepte: Lotus!
Poti sa stai in orice loc al Pamantului, Cerului, Raiului daca stai in pozitia perfecta, in Lotus.
Am atins Revelatia!
Cobor tainic pe covorul de culoarea cerului din camera mea, deschid Calea spre Nirvana - deschid ASUS G60J! Buddha si eu suntem una si aceiasi, suntem Lotus! Dar in Lotusul meu exsita un upgrade divin, Exista ASUS G60J!


Articol scris pentru concursul SuperBlog2009 gazduit de http://www.pcnews.ro/




2 comentarii:

Teodora Andreea spunea...

Superb...sublim...

Erick spunea...

Multumesc mult Teodora... si sa fiti fericite!