vineri, octombrie 16

M-a sunat Roxana!

Ea suna, dupa ce promisese ca o face de cateva zile bune, insa ocupata fiind a uitat. Puturoasa cred eu mai degraba, si ca sa intelegeti de ce ceea ce se-aseamna se aduna, va spun ca in momentul in care am vazut ca ma suna, am stat un pic sa ma gandesc daca sa-i raspund sau nu. Dar i-am raspuns, lasa-o sa aiba ea sentimentul de vinovatie. E in alt oras acum, mai mare si mai agitat... e in Cluj. Si e fericita! Nici ea nu stie cat este de fericita. ...Ma rog, raspund, ea: ~ Ce faci, ( din ce in ce mai repede ) stiu ca trebuia sa sun zilele astea, asa cum am promis, dar am fost ocupata, si .... Eu, atent cu nu stiu ce pe net si fara sa o ascult, ii spun : ~ ... lasa fii linistita, esti bine? ( trebuie sa o fac sa vorbeasca mai mult , ca sa am eu timp sa-mi inchei activitatea mea pe net )
Ea raspunde intocmai : ~ Da sunt bine, dar stai sa-ti spun ce am patit... ( si-mi spune, dara daca a patit-o ce rost mai are sa fiu prea atent, oricum a tras invataminte daca ce-a patit nu a fost bine )... Vezi de asta nu te-am sunat! ( eu nu inteleg de ce a sunat in seara asta ). Suntem buni prieteni, chiar suntem, si asa se suna prietenii. Ba chiar , acum ceva timp mi-a marturisit ca nici nu mai avea numarul meu de telefon, iar acum ca il are , trebuie sa-l schimb. Dar nu fac asta, ca ne intelegem bine, doar ca nu am sa-i raspund.
~ Tu ce ai mai facut? ( si-a dat seama ca mai vorbeste cu cineva la telefon si si-a intrerupt monologul , dar nu inteleg de ce intreaba ).
Eu: ~ pai am fost ocupat .... ( cu ce oare? cu durerea de spate, ca ma doare spatele de numai pot in ultimul timp ) si ii spun toate acestea.
~ Vezi ai grija ca asa am patit si eu... ( acum si ea stie ca este ipohondra, dar nu poate face nimica cu asta, asa ca o sa aiba toate bolile din lume inclusiv boala mea de spate ). Din vorba in vorba incepem sa ne plictisim unul de celalalt... mie mi-i cam foame si-i spun!
~ Eu o sa fac un dus tu, du-te si manaca!
~ Ok, ii spun eu, ne auzim mai incolo...
~ Nuuuuu, continuam sa vorbim si la telefon...
( Bine dar ce sa ne mai spunem?)
~ Dar nu faci dus, nu ?
~ Nu imi fac o baie sa ma incalzesc ca abia am venit din oras...
~ Mi-am dat seama dupa cum clipoceste apa...( si am atat treaba pe net .... am uita sa-mi trag filme pentru in seara asta ).
~ Tu ce mananci?
~ Lapte.
~ Manaci sanatos.
~ Da!
Timp in care ea da pe difuzor, iar eu deja sunt pe vreo 5 site-uri cu filme gratis.
~ M-a sunat Gabi si pe mine...ca sa imi zica la multi ani de ziua mea ..
~ La multi ani...incaodata ( uitasem ca i-am urat deja si eu inca chiar de ziua ei ). Bine, si ce a zis... ( parca-s idiot, ca doar abia ce-mi spusese ).
~ Cum este vremea la voi? Aici este foarte frig.
~ Si aici.
~ Tu maine ce faci? ca eu ma duc la servici...
Eu : ~ Gata!
Ea : ~ Bine, pa!
( eu doar terminasem de tras filmele si am gandit cu voce tare... dar am vorbit cand a trebuit ! )

4 comentarii:

Anonim spunea...

De atunci te-a mai sunat Roxana? :)))

Erick spunea...

Da, m-a mai sunat, dar chiar e ocupata ... sa-si traiasca viata :))

Anonim spunea...

Baaaaaa, dar tu ai sunat-o pe Roxana?

Erick spunea...

Nu, sa sune ea, ca este mai mica, chiar daca frumusica foc :))