vineri, octombrie 30

Nu cata la ei cat is de prosti, ca doar suntem in familie ! Partea I

La servici, vizita domnului agent de politie. Dupa cum se stie, lucrez cu o categorie de copii mai speciala, iar vizita reprezentantilor dreptatii si ordinii se impune.
Si ca tot omul care stie ce are de facut , isi face discursul pe drum, caci de , se stie, daca nu-ti tii mintea ocupata, incep sa-ti vina idei.
Intalnirea:
Fata in fata! El la catedra improvizata versus copii in banci - a doua idee principala a acestei intamplari este ca oricum nimeni nu-l baga in seama sau nu-l ia in serios, iar el nu este deranjat de acest aspect daca lucrurile nu se complica in activitatea lui-.
Incepe sa vorbeasca ... vorbeste frumos, simplu dar frumos, iar lumea din sala intelege ca nu trebuie sa faci nicio fapta rea ca altfel dai de el, ( de agent, cel putin eu asa am inteles ).
Bun! dar omul incearca sa ajute, depasind fara sa isi dea seama potenta lui intelectuala, si face pocinogul:

~ Educatorii de aici poate sa va fie mame!
Unii din sala s-au bucurat de ajutorul dat de el, dar eu nu am putut.

Inchei, dar jur inainte de aceasta, ca nu exagerez cu nici un cuvintel in tot ce am spus, ci doar povestesc cum s-a intamplat. Asa sa-mi ajute Dumnezeu!

P.S. - radeti daca puteti!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Sper ca l-ai corectat...

Erick spunea...

Draga anonim/a, cine uda scaietii?

Anonim spunea...

Subscriu, si merg pana mai departe, mama lor ce o fi facut de i-a lasat sa-si aleaga acesat meserie :))) V.

Anonim spunea...

Nu stiu de ce dupa ce am citi articolul tau, imi vine se fredonez : nu ne mai trageti pe dreaptaaaa, tra la lalaaaaaa

Erick spunea...

Pai in cazul lor, ori cantam orice ne vine in cap, ori radem...