joi, octombrie 1

In balanta - pentru cei care stiu despre ce vorbesc

Imi aduc aminte ca de multe ori am luat decizia sa ma schimb, nu stiu sa zic modul la care as face-o, dar in momentul acela esti decis. Gata, ma schimb, indrept lucrurile! ( curios este ca nu te hotarasti sa faci acest lucru cand gresesti fata de altii , ci cand nu-ti mai merg tie lucrurile ). Pare paguboasa decizie pentru mine. Din cauza ca necesita energie, energie de care nu mai am, adica am , dar nu pentru schimbare. Si ca sa ma intelegeti despre ce vorbesc sa facem o lista cu toate calitatile mele ( bune si rele ) :

- Sanatos sunt, nu am spus tun... ;

- destept sunt ( as fi vrut sa trec mai intai modest, dar ca sa iti dai seama ca esti modest trebuie sa fii destept ) ;

- frumos mi-s ( conform teoriei frumusetea sta in ochii privitorului, ma raportez la oglinda de la baie ) ;

- sarm sa zic eu ca nu am si sunt contrazis de cei din jurul meu ;

- mincinos nu prea sunt ( acele minciuni albe care nu fac rau nimanui toata lumea le spune ) ;

- uituc , dar cred ca ar trebui sa tina de calitate mai curand ;

- neparolist, aici ce sa zic, ma gandesc ca ma pierd pe drum si... dar , ma recunosc un neparolist ;

-sufletist ;

- incurca lume ;

- bun camarad ;

- romantic.

Dupa cum se vede nu stiu ce sa mai zic, nu prea am defecte, asa ca mi se pare ca a-s fi in pierdere daca m-as hotara sa ma schimb. Eu probabil as fi in pierdere, dar cei dragi mie, ar fi in castig?

P.S. - nu avea nici un rost sa spun toate lucrurile negative ale mele, caci oricat de bun as decide sa devin...celelelte raman constante.

P.S.la P.S. ca tot am amintit de modestie, pentru a face dovada ca o detin ar trebui sa spun -nu prea sunt destept, sunt convins ca nu merge si ca nu ar fi dovada modestiei!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sa fii tu sanatos :P