marți, februarie 1

Eu cand decid...?


Sunt momente in viata cand trebuie sa te decizi, si momente cand decizi...
Recent imi propusesem ca in aceasta perioada a vietii sa nu imi colorez viata mai mult decat trebuie... am decis asta pentru ca, simplu' am simtit ca era momentul!
Am tinut mult la aceasta decizie si am respectat-o intocmai... stateam cocotat pe un mare pisc de promisuni desarte si desconsideram ce se intampla in juru-mi, chicotind manzeste in gandul meu sigur, ca nimic nu ma putea atinge:
- Eram posesorul unei decizii!
...si zilele trecau, iar eu ma aventuram in valuri periculoase, dar nu imi era teama...
apoi, am trecut la exploarare: sa cunosc, sa vad, sa simt... si usor, usor am palpat fiecare particica a timpului cu bratele fragile ale dorintei, gandul ca eu de ce sunt pe dinafara?
Apoi am ales conform tipului de nevoie locul unde sa ma asez... iar acum incep constructia unui fapt pe care nu-l hotarasem decat abia dupa ce l-am decis!
Ce credeti acum ca voi respecta? o decizie luata dintr-un calcul logic, sau o decizie luata sub impulsul provocarii? Am ales provocarea... LOGIC!

12 comentarii:

Mirona spunea...

bafta! sa ma tii la curent. ;)

Erick spunea...

Multam.... sper sa o fac zilele astea ... !

Anonim spunea...

si cum e?

Erick spunea...

Logic iti pot spune ca este fara logica... sper sa am noroc :)))

Anonim spunea...

doamne ajuta...!

Erick spunea...

Oh da, daca se indeplinseste asa cum se indeplineste cand fac eu urari, atunci stiu ca si dumnezeu este de partea mea!

Anonim spunea...

Este si va fi, trebuie sa ai : "putin tica rabdare", dar vreau sa aflu mai multe detalii (stii foarte bine ca sunt o persoana curioasa).

Erick spunea...

pai despre ce fel de detalii este vorba? ca ma facusi curios :))) sincer!

Anonim spunea...

:)))))) , ma facusi sa rad, de zasera colegele ca am luat-o razna, ranjindu-ma la calculator ;)

Erick spunea...

Ma bucur cand reusesc performanta asta, de a face pe cineva sa rada... dar eu nu am ras deloc si asta nu-mi place :)))))

Borgia spunea...

Please..ai putea sa ma ajuti sa ma pot decide si eu?..............

Erick spunea...

Frumoasa Borgia.... decizia este deja in inima ta, numai ca acum trebuie sa astepti momentul! Este ca la punerea unei dorinte, o spui numai cand esti sigura ca o vrei, asa este si cu decizia, vei sti cand cand este momentul ca trebuie...!