luni, februarie 28

Cand nu sunt cu tine...

... mi-ar place sa fiu:
- bratele tale, sa te protejez mereu, si sa te alint oricand;
- ochii tai, si sa vad tot ce tie iti este drag;
- gura ta, sa musc toate fructele dulci;
- umerii tai, iar tu sa-ti lasi capul pe ei;
- inima ta, iar eu sa bat pentru tine!

Cand ti-a fost rau...am suferit si eu!

20 de comentarii:

Borgia spunea...

frumos..

Anonim spunea...

...trece:(

Erick spunea...

Da, trece....asta fiind singura frumusete a suferintei!
Si a trecut... iar bucuria este si a mea :*

Erick spunea...

Multumesc @BORGIA!

Anonim spunea...

O doamne..e pentru prima data cand spui , citez "am suferit" !

Erick spunea...

Doar ca nu ai fi Petru cu carnea de Piatra! :))) normal ca sufar si eu!

Anonim spunea...

chestia cu Petru nu am inteles-o ???

Erick spunea...

pai nu sunt din stanca, asta era ideea,si sufer si eu, iar Petru cu carnea de piatra este un personaj de basm, care a fost blestemat sa ii fie si sufletul si carnea de piatra :)))

Anonim spunea...

multumesc !

Erick spunea...

hey o zi trista?

Anonim spunea...

nuuu..doar ca asteptam ceva (ca de obicei), si pana acum nimic....

Anonim spunea...

Stii...Erick, cred ca uneori nici macar nu stim sa ne bucuram (vb in numele meu, dar la modul general), de ceea ce e frumos langa noi...de ceea ce e frumos pt noi. de ceea ce ne poate face fericiti..de ceea ce e frumos de la aceasta viata contopida de multe lucruri negative ! Te rog sa ma scuzi dar asa simt eu in anumite momente...

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=ETD0AEU-Ek4&feature=player_detailpage
...din nou, o melodie tare frumoasa !

Erick spunea...

Pai, uite ca este si o postare noua :)))) sper sa placa ;) este cu dedicatie :)))) se stie :)))

Erick spunea...

Ca nu stim sa apreciem.... cred ca va fi un pic ceva de spus in noua postare ....

Erick spunea...

Multumesc, este o melodie frumoasa :))))

Anonim spunea...

Multam fain ;)
Chiar ti-a placut melodia ?

Erick spunea...

A fost foarte frumoasa, si mi-a placut enorm.... multumesc incaodata:))))

Anonim spunea...

cu mare drag !

Erick spunea...

>:D<