miercuri, februarie 23

Yahoo Messenger

Pe valul marii ce trecu,
Ramase spuma alba,
Pe fruntea dalba,
Mana ta,
Lasa un gand neterminat:
Sa ma saruti ?
Sau sa m-alinti?
Dar gandul cel hoinar,
Ascuns intre cuvinte,
Veni usor catre ureche,
Si vinovat marturisi,
Dorinta ta...
N-ai spus nici da,
Nici n-ai negat...
T-am prins de mana,
Si-am pus in palma,
Un sarut,
Iar la urechea-ti un alint....
Sa indrazneti:
Cu un sarut sa ma alinti,
iar cu-n alint sa ma saruti,
Si-n schimb eu iti voi da:
- Dori-ve-ai oare fiinta mea?


Aceste versuri apartin unei singure persoane, sunt dedicate si au fost cerute ca dovada ...
... cu multa dragoste!

14 comentarii:

Anonim spunea...

pt: "unei singure persoane" , esti o persoana foarte norocoasa, incearca sa-l cunosti pe omul de langa tine si nu vei regreta nimic, nu sunt niste cuvinte aruncate la nimereala, ci, e ceea ce cunosc cu adevarat !

Anonim spunea...

:D frumoase cuvinte si mai ales ca imi sunt adresate:d...pup dulce guritza:-*

Erick spunea...

Da iti sunt adresate :*
si eu te sarut,tot dulce :*

Anonim spunea...

...foarte frumos sa vezi ca exista dragoste cu adevarat. Va doresc sa fiti fericiti si sa aveti parte de multe clipe frumoase impreuna !

Anonim spunea...

http://www.youtube.com/watch?v=1jvXm-OqeRU
E o melodie frumoasa, fara alte conotatii...mie mi-a placut foarte mult, sper sa-ti placa si tie !

Erick spunea...

multumesc pentru uarai, multumesc pentru melodie, dar nu stiu italiana, daca ma ajuti si cu traducerea este f bine :)))

Anonim spunea...

:)))), pai.. pt asta va trebui sa ne vedem ca sa-ti traduc, sa nu mai pnem la socoateala ca esti baiat mare si te descurci si singur...sau ma rog....!

Erick spunea...

Pai, ma descurc, nu ma descurc, este cert ca sunt baiat mare :)) si unde ar trebui sa ajung ca sa imi arati si spui traducerea :)))

Anonim spunea...

Deocamdata nu trebuie sa ajungi niciunde, pt ca e bine unde esti si unde sunt atat pentru tine cat si pentru mine

Erick spunea...

Atunci astept traducerea :)))

Anonim spunea...

eee..ca bine zici, dar daca totul s-ar obtine asa de usor precum vrei dumneata :))))

Erick spunea...

Eu nu mai spun nimic, dar aminteste-mi de ziua ta sa-ti cumpar un cadou frumos, ti-l pun intr-un seif, si ti-l trimit, dar fara cifru de la seif... ;)

Anonim spunea...

oo..deja ai inceput sa faci misto, cat despre seif, stai linistit exista solutii pentru orice lucru din lumea asta, si daca nu ai fi inceput sa faci misto, poate primeai invitatia de a ajunge sa-ti arat si spun traducerea, drept pedeapsa va trebui sa publicii ceva ce-mi place mie, pe blogul tau ;)

Erick spunea...

Pai, prima data , nu era vorba sa fac misto ;) ci doar incercam sa-ti arat situatia in care eram, mi-ai trimis o melodie frumoasa pe care eu nu o inteleg, si am facut o paralela a situatiilor , iar al doilea lucru, ce ti-ar placea tie sa public pe blogul meu :))) si voi fi onorat sa fac acest lucru;)