miercuri, februarie 23

Au fost...

Au fost caderi in viata mea, care m-au invatat sa urc... au fost iubiri pierdute, care m-au invatat sa le apreciez pe cele ce vor veni... au fost lacrimi in viata mea, care m-au invatat ca nu este bine sa fac pe nimeni sa planga sau sa sufere...
Au fost momente cand indecis, am lasat pe altii sa decida pentru mine...
Au fost momente, cand fericit nu am mai fost atent la cel de langa mine...
...dar ma simt vinovat pentru acele momente viitoare care le voi face sa fie ca cele care au fost...
P.S. - daca ti-am spus vreodata ca este mai bine sa nu ma mai cauti, am gresit!

4 comentarii:

Anonim spunea...

ce frumos...cu siguranta acea persoana care te iubeste, te va cauta chiar daca tu i-ai cerut altceva...
Poate ca nu sunt persoana cea mai potrivita care sa-ti dea sfaturi sau sa-ti transmita cateva ganduri, dar am gasit undeva cateva versuri care mi-au placut foarte mult si sper sa-ti placa si tie : "..de veci ne-a despartit destinul
O stii si tu, o stiu si eu.
Dar cand iubirea e ca veninul
Sa te dezbeti, e greu-e greu "

pt o mai sigura identificare: "ca de ..altul moare si-asa n-are"

Erick spunea...

da, cu siguranta acea persoana ma va cauta...:)))

Anonim spunea...

optimism mult ! bravooooo !

Erick spunea...

multumesc....mai am si asa ceva ;)))