joi, februarie 3

O alta poveste...

Am citit odata o poveste despre o prepelita care a facut sacrificiul suprem... cred ca s fi in stare sa plang si acum, ca atunci cand eram copil.
Intr-o zi inima mea s-a transformat intr-o prepelita si trebuia sa aleg! dar nu puteam sa o fac, speranta ca pot evita acel moment facea si mai tragic cursul durerii de a lupata pentru mai mult si nu doar de a jongla spre a nu pierde macar timpul care a trecut dantelat de efemera speranta!
Mai apoi inima mea s-a transformat pe nestiute intr-o cusca unde m-a inchis pe mine si oricine ar fi vrut sa ma salveze nu putea, atat cheia cat si incuietoarea erau ascunse in ochii mei inchisi din care si acum izvorasc tainice si interzise vise...!
...apoi inima mea s-a transformat intr-un drum, de unde a venit un drumet...care vazandu-ma nu m-a plans, ci doar a vrut sa ma atinga inainte de imi intoarce spatele crezand ca colivia imi este si casa...
Iar mai apoi inima mea s-a facut iar o inima ! Atunci am luat-o si am pus-o iar in piept... ma bucur ca te-am cunoscut!

18 comentarii:

Anonim spunea...

...scuzama te rog...dar am ochii plini de lacrimi si nu mai sunt in stare in acest moment, sa spun , decat: MULTUMESC !!!!!!

Erick spunea...

Mereu placerea va fi a mea!

Anonim spunea...

...cuvintele iti sunt conoscute: de mult timp(daca ma gandesc bine, chiar deloc), nu mi-a fost dat sa traiesc asemenea emotii...desi sunt o fiinta a carei sperante nu au murit niciodata, trb sa recunosc cu toata sinceritatea ca nu ma asteptam..si sa constat ca te-am cunoscut destul de putin, dar timpul nu e pierdut..

Anonim spunea...

TU esti o floare atăt de delicată, încât elogiul te face să înfloresti, în timp ce descurajarea te înăbuşă adesea, chiar înainte ca TU să se poati transforma în floare. a definition by Thomas Carlyle that suits you.. with some small changes. With love...anonimul tau preferat

Anonim spunea...

Am reusit sa intru putin pe net, si sincer recunosc ca deja mi-e dor sa 'givanim' putin.

Erick spunea...

Salutari tuturor... si scuze, dar cum exista si probleme ale tehnologiei .... ar fi fost pacat sa nu am si eu din acestea :)))
Pe rand:
da niciodata nu este timpul pierdut sa cunosti pe cineva ... sau sa-l descoperi... :)))
2 anonimul meu preferat.... tu stii ca imi este dor de tine, si ca o sa vin recent sa mai vedem ceva filme adolescentine :)))) sa-i pupi de toti de la mine :)))
si 3 si mie imi este dor sa facem ce zisasi tu ... chiar daca putin :))))

Anonim spunea...

Hey that's not fair.My identity must remain secret I'm just the 'englezul anonim'.:( XOXO

Erick spunea...

My sweet aninim... you are secret .... you are "englezul anonim" forevere :))))

Anonim spunea...

...ooo doamnee...batalie crunta pentru tine...am asteptat un semn pe celalat canal de la tine ;), dar...si cum nu am mai rabdad facui o tucahara cu intoarcere de 90 de garde (nu stiu sigur daca asa se scrie corect, dar pt mine e bine si asa), si ma bagai la givanit pe net..cat despre dor...filme stii tu foarte bine ce gandesc eu ;).
te pup si te rog da-mi uin semn si pe celalat canal ;) MRRRRR

Anonim spunea...

pt englezul anonim : sallllutt ! si scrie-mi si mie ceva pe acest blog , sa ma bucur si eu 5 min...

Erick spunea...

Na ca ma pierdui complet! Am nevoie de hint-uri ( puncte ajutatoare, care sa ma faca sa inteleg pe ce canal sa mai dau un semn...)
De parte de mine sa fac vreo greseala, de aceea astept un mic si ajutator semn ....

Erick spunea...

Lasa-ti englezul anonim in pace.... este al meu ....:))))

Anonim spunea...

:)))...maine va fi ziua cea mare, OK !
Cat despre englezul anonim, s-a vrut a fi doar o gluma, te rog sa nu te superi .
P:S: in toate cazurile ai nevoie de hint-uri :))))))

Erick spunea...

All the time I need hint's

Anonim spunea...

ceva nou..si frumos, pe cand?

Anonim spunea...

din cand in cand mai ascult cate o melodie care ma duce cu gandul la tine... asta este una dintre ele ;) http://www.youtube.com/watch?v=bJIOZV8QPZk
(PS: cea dinainte este tot a mea :)

Erick spunea...

Multumesc mult pentru melodii si ganduri, este foarte mult pentru mine cu atat cu cat apreciez foarte mult aceasta muzica...
Nu stiu cine esti, si nu stiu de ce mi-ai trimis aceste melodii, dar iti multumesc foarte mult.
Cu drag pentru acel February Song....cat despre al doilea, nu urasc pe nimeni, indiferent ce mi-a facut!

Erick spunea...

Multumesc mult pentru melodii si ganduri, este foarte mult pentru mine cu atat cu cat apreciez foarte mult aceasta muzica...
Nu stiu cine esti, si nu stiu de ce mi-ai trimis aceste melodii, dar iti multumesc foarte mult.
Cu drag pentru acel February Song....cat despre al doilea, nu urasc pe nimeni, indiferent ce mi-a facut!