sâmbătă, ianuarie 29

The Best Thing About Me Is You

27 de comentarii:

Anonim spunea...

Acest cantec spune totul si nimic mai mult !

Erick spunea...

Da, spune Totul... dar inca mai este loc , caci cu siguranta sunt destui care ori se fac ca nu inteleg, ori care, chiar nu inteleg, asa ca ... sa nu ne oprim aici:)

Anonim spunea...

Depinde din ce punct de vedere privesti situatia.In ceea ce ma priveste, desi e foarte greu, rabdarea si timpul ma vor face sa inteleg mult mai multe decat stiu acum, un singur lucru nu-l pot stapani: "DORUL" , dar, " NU MA VOI OPRI AICI " (cu siguranta intelegi la ce ma refer).

Mirona spunea...

oau! optimism! starea mea preferata :)

Erick spunea...

Uneori in viata este bine sa te mai si opresti... pentru a putea fi mai pregatit pentru noul capitol al vietii tale... dar vorbsc de parc as sti ... nu stiu si nici nu vreau sa stiu... asa cum spunea si Mirona, este vorba de optimism, adica de incredere pursi simplu in ceea ce urmaeaza, si deloc in a repara, reabilita sau mai stiu eu .... este vremea schimbarii!

Anonim spunea...

Da ,este vremea schimbarii...dar nu si a pierderii unei prietenii.

Erick spunea...

Prieteniile nu se pierd niciodata, se transforma si se schimba.... cred ca toate au rostul lor...

Anonim spunea...

e singura fraza care mi-a venit in minte : "altul moare si asa n-are"
;)

Erick spunea...

iar continuarea este: ..."palarie in februare'!"
chiar ca este vorba mea uzuala :)))

Anonim spunea...

:))))), sper ca nu-mi vei cere taxa de autor ???

Erick spunea...

nu, nu pot sa cer asa ceva, in schimb poti tu sa-mi daruiesti ceva de la sine putere... :)))

Anonim spunea...

Nu stiu ce as putea eu sa-ti ofer, caci pana acum nu am facut decat sa ofer numai rautate si venin, doar la capitolele "vise" si "sperante" stau mai bine ..

Erick spunea...

Si era o ceata mare, si nu puteam sa vad de unde vine aceste cuvinte si nici cine le spune ....!

Erick spunea...

din greseala am sters un comentariu care spunea ceva de spanac.... poti sa-l repeti? Multumesc ...

Anonim spunea...

;);)..las' ca o sa iau eu creatina si/sau spanac si-o sa mi se umfle muschii, si-am sa dau ceata la o parte :)))) .S-a vrut a fi o gluma, sper ca nu te-ai suparat !

Erick spunea...

Nu ma supar... dar tot in ceata ramasai pana sa faci tu asta :))))

Anonim spunea...

:)))))...da' eu tot am sa mananc spanac ;) si daca vrei iti dau si tie :)))))

Erick spunea...

de ce nu, accept, imi place spanacul la fel de mult ca mancarea de urzici si de dragavei :)))) asa ca ma bag!

Anonim spunea...

:)))...multumesc, pai te astept si promit sa ma ocup personal sa pregatesc masa ;)
Poate ne ajuta Dumnezeu si vom avea ocazia sa stam linistiti intr-o zi, nu foarte indepartata, pentru a servi masa impreuna. Crezi ca e posibil ?

Erick spunea...

Posibil este orice...mai ales o masa la care sunt invitat, unde eu doar sa ma asez, sa manc, ar fi ca si cum este una din ocupatriile mele principale si favorite :))))

Anonim spunea...

...zis si facut, ma apuc de cumparaturi...pregatelii...,nu de alta dar maine, poimanine dau astia de la guvernare o noua scumpire a produselor :)))))
Dar lasand gluma la o parte placerea de-a te avea invitat este de partea mea.

Erick spunea...

pai ce sa cumperi, ca vezi ca sunt asa mai ieftin... toate cele care le enumeraram le gasesti in camp sau prin padure.... fiindca placerea de a fi invitatul tau este a ta, placerea de a veni la masa ta ca invitat va fi a mea ... :))) si ma bag la o astfel de masa, ca ma apucai serios de sport, sala, alergari.... si asta de o sapatamana ;) stiu ce gandesti sau poti gandi, dar crede-ma , o sa ma tina mai mulr de atat :)))))

Anonim spunea...

:)))) ma bucur mult pentru tine..si cel ...cel...vreau sa vad rezultatele !

Erick spunea...

Momentan pot sa-ti vorbesc despre ele caci eu le simt.... febra musculara .... dar cum eu am facut-o pe ea...tot eu o si controlez! :))) si ce mai vrei sa vezi? ;)

Anonim spunea...

...chipu-ti luminat de bucurie ! Asta vreu sa vad, in rest toate la timpul lor .

Anonim spunea...

ce zici ..BUCURIE !!!!!

Erick spunea...

Pai... aaaaa..... da, de ce nu.... :))))