miercuri, ianuarie 26

Sufletul meu si paleta de culoare

Am cautat toate petele de pe sufletul meu... am gasit multe, unele destul de colorate, desi nu stiu de ce, cand am decis sa fac asta, ma gandeam ca voi gasi numai ce este urat, dar nu este asa... Sufletul este ca paleta unui pictor, si tot ce face el acolo cu timpul se transforma intr-o varietate de pete.

Petele urate si inchise la culoare, sunt de fapt un amestec prea mare de culori in aceiasi compozitie... se spune, ca doar culorile curcubeului, daca le amesteci iti va da Alb imaculat!... dar cine are in suflet doar culorile curcubeului?

Cine are in suflet doar magie?

Ce posed este ce nu am...

...de altceva nici nu am nevoie!

17 comentarii:

Anonim spunea...

Superb !Chiar imi place, devii din ce in ce mai bun si ma bucur ca ti-ai dat seama de ceva.....love me as I am

Erick spunea...

Multumesc mult pentru calificativ draga anonimule... dar stii cum este, uneori am momente bune iar alteori nu... sunt prea uman ca sa-mi iasa totul bine de fiecare data... si promit sa o fac: I will love you as you are!

Anonim spunea...

vorbeati serios, sau ?

Erick spunea...

Numai serios vorbesc cand vb despre dragoste si iubire, dar drag anonim iubirea este conditionata si ea in felul ei si, acum te intreb, indeplinim noi conditiile ei?

Anonim spunea...

sincer, in acest moment nu stiu ce sa-ti raspund, dar omul are obligatia sa incerce, si cu siguranta noi oamenii vom putea invinge obstacolele din calea IUBIRII.
Nu este usor dar nici imposibil !

Anonim spunea...

Actually was love you as you are. But I'm sure you love me too because I know I love you.
ok too much love here and it's not Valentine's day yet.

Anonim spunea...

Te rog sa ma scuzi dar trb. sa continui ceea ce ti-m scris in comentariul de mai sus.
Maica Tereza spunea, citez: "Haideti sa ne intampinam mereu unul pe altul cu zambete, pentru ca zambetele sunt inceputul iubirii" .
Din nefericire eu(imi voi permite sa vb doar in numele meu,din mai multe motive personale ), nu am stiut sa ofer un zambet la timpul potrivit,unei persoane dragi, am crezut ca a lupta si a te impune sunt arme cu care poti tine in frau un om;
- FALS...FALS
Spun fals pt.ca lucrul de care avem nevoie e sa iubim fara ca asta sa ne oboseasca si/sau sa oboseasca. Sunt multe de spus dar...
Multumesc!

Erick spunea...

Am sa raspund pe rand, si numai in romana :)
Draga anonim.... iubirea desavarseste daruirea ca si oferirea deopotriva... asa ca imi place sa si primesc sa si ofer, de aceea niciodata nu am sa spun NU iubirii :)))

Erick spunea...

iar acum pentru englezul anonimm... iubirea este binevenita, si inainte de Sf Valentin si dupa Sf Valentin... asa ca iti raspund si tie la fel: Oricand Iubirii!

Anonim spunea...

Va trebui sa dovedesti ca poti oferi IUBIRE ! Insa acest aspect depinde numai si numai de tine, restul...
Cat despre:" englezul anonim", frate traim in romania asa ca incearca sa vb si sa scrii romaneste, nu te supara pe mine, dar in ziua de azi noi tinerii ne-am c-am pierdut radacinile si tare bine ar mai fi in tara asta daca am si munci/gandi, ca si englezi, nu numai sa vb. OK, am inteles ca stii engleza dar...sa nu exageram, daca nu ma insel e blogul unei persoane de nationalitate romana, gresesc cumva ?

Erick spunea...

Trebuie sa dovedesc ca stiu da daruiesc IUBIRE, poate fi desigur o provocare pentru mine, caci desi poate ofer, o fac in felul meu... si de aceea gandesc ca poate este timpul sa invat sa daruiesc in mai multe feluri, admit ca trebuie sa invat...
Iar depsre problema nr 2, a englezului anonim, pot sa-l sustin , pentru ca comunicarea se face pe canalul pe care tu, eu sau el/ea, il stapanaeste cel mai bine... asa ca orice comunicare este binevenita pe blog :)))

Anonim spunea...

I-mi cer scuze ca mi-am permis sa critic un om care nu mi-a facut nimic si care nu facut decat sa dea un strop de culoare acestor comentarii. Sincer stimate "englez anonim" chiar nu am vrut sa te jicnesc, uneori regretele sunt tardive, DAR, permite-mi sa scriu mare si tare, la modul cel mai serios:
TE ROG FRUMOS SA MA SCUZI !

Erick spunea...

Nu trebuie sa te scuzi.... fiecare are dreptul la o opinie... fie ca este in engleza fie ca nu.... fie ca esti deacord cu ea fie ca nu...

Anonim spunea...

I agree. Thanks for supporting me...and for my dear anonim I must say I was not even offended I like your point of view dar tot nu scriu in romana si nu mai spuneti englez anonim suna ciudat bine? kiss XOXO

Erick spunea...

Desi ne scrie in engleza, cum bine ne spune, nu este englez, dar aonim tot este :))) ca nu te semnasi la sfarsitul mesajului :)))
si ca sa aratam ca nu a fost nicio clipa vorba de vreo ofensa sau ofensat ... este bine sa ne propunem sa fim veseli, sa radem mult, si sa oferim iubire invatatind de fiecare data cum se face :)))

Anonim spunea...

:)))))...multam fain !

Erick spunea...

placerea este mereu de partea mea ! :)))))