sâmbătă, septembrie 11

Sa nu ne uiti Dumitre!

L-am cunoscut, cum era si firec, fiind mai mic si imediat dupa mine, acum 32 de ani, pe Dumitru! Fratele meu!
Curios lucru, caci acum el merge in amintirile noastre cu pasi moi si zambete pe chipul ce uneori are varsta frageda a unui copil de 11-12 ani, sau varsta minunatei adolescente. Ma intreb, sa ramai mereu adolescent, ca el, este un Dar?
Sa pleci adolescent intre flori si aripi de anotimp inseamna pana la lacrimi: DESPARTIRE! De noi cei care am ramas in urma fluturand chipuri triste si icoane de flori...triste garoafe! Inseamna suflete zdrobite si inimi care prinse in cusca pieptului se ineaca in durere!
Ca in zi aniversara, avem iarasi , in toata viata noastra pentru tine Dumitre, LACRIMI, de dor, calde, de revedere! Le primesti cu drag...ca si noi ti-am fost dragi Dumitre!
... era o seara de iunie, cautai sa intelegi sensul lucrurilor, cui ii lasi si ce! Inima iti era impartita in bucati, dar stiai ca asa trebuia sa fie. Ai hotarat sa fii de partea noastra si ne-ai usurat durerea, nu te-ai plans nicio clipa cand ai inteles ca in acea seara de iunie tu ne iubesti! Asa ai inteles tu sensul ...
Te iubim!
Eu fratele tau (in noapte) si nepoata ta Iulia!

3 comentarii:

Anonim spunea...

"...cuvintele buzelor nu se mai aud,
doar inima sopteste plangand
incetisor
ai grija de sufletul lui bun
DOAMNE "

DUMNEZEU SA-L ODIHNEASCA IN PACE !

Erick spunea...

Dumnezeu sa te auda!

Ion spunea...

L-am pomenit de aseara pe Dumitru, i-am asternut azi numele pe-o foaie si m-am gandit la amandoi... la el, pe care doar prin tine, prin sufletul tau l-am cunoscut. Si mi-am amintit de iarba ce-l acopera si de crucea vasnica si tare care-l strajuieste si care intinde bratele in locul lui ca sa ne spuna: inca un pic, mai aveti timp, nu va grabiti, eu va astept, doar ca mi-e dor... si cum sa nu-i fie dor de ai lui, familie, prieteni, si chiar prieteni necunoscuti, cu care nu a mai apucat sa se intalneasca.
Sa fiti pe pace, ne-ar spune in cantatul greierilor seara, strajuindu-i la apus de soare crucea: sa nu va temeti, Dumnezeu este al iubirii, deci trebuie doar sa-L iubiti, si ne vom revedea. Sa dea Domnul Dumitre sa ne vedem cu bine! tu pana atunci bucura-te de Domnul.
... mi-e dor, Cici, sa te vad, sa vad "casa", sa te vad bucuros si naiv ca totul va fi bine. Uite ca ai doi frati care sunt departe... doar ca eu iti scriu pe blog.
Dumnezeu sa-l odihneasca si pomeneasca pe DUMITRU!, iar pe tine sa te tina sanatos si sa te ajute mereu!
Cu mult drag si dor udat de lacrimi, Ion.