marți, septembrie 29

Stare nationala

Astazi am mers la sala, unde am avut mai mult timp sa ma gandesc la cele intamplate decat sa lucrez la corpul meu, dar asta doar din simplul fapt ca mi-i lene cand vine vorba de facut ceva concret. Unii , care ma cunosc ar jura ca spun adevarul gol golulut la faza cu lucrurile concrete pe care ar trebui sa le fac, insa eu doar imi recunosc lenea. Dar sa nu ne pierdem in amanut , fapt care m-ar obliga sa recunosc prea multe de odata. Trebuie sa stabilesc un lucru cert, ce se intampla aici, nu este un pamflet, dar trebuie sa specific ca orice asemanare cu realitatea sau cu unele persoane ce pot trai aceleasi stari , sunt pur intamplatoare . Telefonul meu are ceva de cand l-am aruncat ieri dimineatza sau cine stie, ca acum nu vrea sa mai primeasca sms-uri, dar nu am de gand sa merg sa aflu ce a patit, sunt lenes, am recunoscut si de ce sa fac ceva ce oricum o sa fac candva, acum o sa stau frumos si linistit si astept sa treaca timpul. Rasfoind Mens Health in una din zilele trecute am surprins urmatoarea informatie, venita din partea unor Cercetatori americani , ca astia descopera totul acum, cred ca intr-o zi vor descoperi america ( am fost cam rautacios ) : Lenea, ei o numeau frumos plictiseala, este un factor firesc la om, si anunta faptul ca posesorul ei are nevoie de refacere si odihna. Desi nu crede nimeni asta , toti sunt prinsi de efectul teoriei si il traiesc.

Un comentariu:

Anonim spunea...

He he...