luni, septembrie 28

Este luni si sunt putin suparat...

Astazi am dormit mai mult, m-am dus bine peste ora 11 dar imi programasem se fac acest lucru, insa am uitat sa dau telefonul pe silentios si s-a intamplat, astfel ca pe la 7.45 suna un numar necunoscut. N-am avut puterea sa ma gandesc macar cu rautate la cel/cea care suna caci nu voiam sa-mi risipesc somnul, doar stiu ca mecanic am facut setarile telefonului si am trecut pe profilul silentios. Nu m-a ajutat prea mult , ca pe la 9 si ceva am primit sms, care setare de anuntare a sms e pe vibratie...si sunt sensibil de felul meu...astfel ca iar mi s-a intrerupt somnul, dar nu m-am sinchisit prea mult si am aruncat telefonul jos pe covor. Nu inteleg, cineva glumeste pe seama mea caci de cate ori incerc cate o evadare personala in lumea somnului, se intampla ca se existe o criza pe care doar eu o pot rezolva. Nu am priceput aceste aspect, de ce nu se nasc astefel de probleme cand ma plictisesc sau cand am nevoie de evadare dintr-un alt context din care vreau sa scap... Daca este cineva care imi poate da raspunsul tare nu mi-ar pasa, caci de fapt eu mi-as dori sa nu mai existe astfel de intamplari , nu sa inteleg de ce imi este intrerupt somnul !

4 comentarii:

Anonim spunea...

Bravo! Scrii frumos! Hm, indiferent ca-ti vine asta dintr-o masca sau nu, chiar si numai pentru ca ti le stii asa ordonate in gandire sau simtire este de admirat. Nu pari asa in realitate, deci descoperirea a ceea ce am gasit aici nu poate fi decat placuta!
Sa mai scrii...

Anonim spunea...

infantil... te rog ceva mai elaborat, daca tot tii un jurnal public

Erick spunea...

Scriu frumos si infantil, adevarat jurnal public!

Anonim spunea...

Pai, cui nu-i place sa-si cate de drum.... nu?