luni, septembrie 28

NOTA

Astazi nu ar fi trebuit sa mai scriu nimic , dar poate asa nu ar fi trebuit sa fac multe alte lucruri pe care intentionat sau nu le-am facut gresit, asa ca ,daca ar fi sa fie inca o greseala nu mi se pare decat bine venita. Multumesc pentru gestul vostru de a citi gandurile mele si mai ales, multumesc pentru aprecieri, indiferent ca sunt pozitive sau nu ( umblu si eu putin la pshiologie si pentru incurajare folosesc in scriere numai cuvinte cu impact pozitiv asupra mea ). Asa ca tin sa spun ca, nu am pretentia sa surprind sau sa demonstrez ceva anume, doar incerc sa ma exteriorizez, pueril sau nu ( nu m-am simtit deloc ains de comentariul anonimului , caruia iar ii multumesc sincer ca a avut timp sa parcurga tot ce am spus pana acum ) cum nu am pretentia prin ceea ce fac sa ating fara voia mea probleme sau rezolvari a propriilor voastre dureri sau nelamuriri asupra a ceea ce traiti. Cum spunea si Hermand Hesse in biografia catre Comitetul premiului Nobel, incerc doar o alta forma de abordare a unor probleme proprii, prin care arat ca sunt responsabil de ceea ce fac cu proria si unica mea viata, iar daca o fac public este doar pentru faptul ca as avea nevoie de ajutor sau macar de incurajare. Este aprecierea voastra asupra a ceea ce fac aici ; daca si cum ma exprim...eu doar am sa incerc sa ma exprim, iar voi sa aveti opinii!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Se vede ca esti citit...nu trebuia sa mai aduci si dovezi...