marți, septembrie 29

Prietenii - florile din Bucuresti

Am vorbit astazi cu un prieten despre multe lucruri dar un singur subiect, EU. Stiti, prietenii sunt ca plantele de casa, sau mai corect spus ca si florile de camera. Ii aduni dupa anumite criterii , apoi ii selctezi, ii tii in preajma ta, iti infloresc , iar apoi ii uiti pe geam. Dar nu se supara daca le oferi caldura si protectie. Mie, nu stiu de ce , nu-mi supravietuiesc florile de camera.... am adunat in preajma mea multe flori, trandafiri chinezesti rosii, albi, cactusi, palmieri, aloe vera, muscate, iar cel mai mult imi doream si inca imi mai doresc un bonsai, ca mi se pare ca imi seamana , un copac foarte frumos, dar care a fost chinuit si obligat sa ramana mic, asa ca mine. - Tot timpul avem impresia ca tristetea ne inobileaza.... dar ea doar ucide zambetele. Prietenii, cand ai nevoie de ei, infloresc instatnt, langa tine, te imbarbateaza .... dar nu stiu , la mine nu au tinut niciodata aceste flori....le puneam la lumina, le ofeream caldura si protectie, dar uitam un singur lucru , ESENTIALUL, uitam..... sa le UD.

3 comentarii:

Anonim spunea...

frumos... "lumina, caldura...dragoste" , si de ce nu cativa stropi de apa, trebuiesc oferite din tot sufletul...ceea ce la tine cred ca nu a fost cazul, si stii de ce, pentru ca nu ai curajul de a lua initiativa de a fii hotarat in ceea ce vrei sa faci, nu vrei sa vezi gingasia...frumusetea.. acelor flori...sa le simti mirosul..., stiu e usor sa ne plangem sa ne inchidem in magazia de istrumente de gradinarit, dar e si mai usor sa fii putin mai atent...la tot ceea ce te inconjoara...

Anonim spunea...

mi-a placut asta cu "tristetea ne inobileaza..." :P
prietenii ADEVARATI nu tb sa fie udati tot timpul, se adapteaza si asteapta picatura de liniste in care pot sa infloreasca, sa-si aline si insenineze prietenul, sunt acei care nu reproseaza ca nu le-ai pus ingrasaminte dar care intotdeauna stii ca vor fi acolo pe pervaz stralucind si ajutandu-te sa faci fata la orice :P

Erick spunea...

Prietenii sunt oameni, dar se ofilesc ca florile uneori.