marți, iulie 27

Sunt prins intre cuvinte! -Zadarnic!

Imi pierd aproape zilnic si instantaneu rabdarea. Rabdarea de a scoate dintr-un sertar o foaie de hartie care atunci se incapataneaza sa nu fie acolo!
Caut, desigur si cu mai multa frevoare sa-mi mentin starea de calm, gandind: ~" foaia este acolo unde am pus-o, trebuie ca eu sa-mi amintesc ... trebuie sa-mi castig dreptul de a ma enerva asa usor!"
Si acum hai sa empatizam. Crezi ca tin aceste sugestii care mi le servesc in punctul de start al nervilor mei?
Un exemplu: Tu!
Esti gata de a pleca de acasa, usor grabit, dar satisfacut ca totul decurge conform planului, dar... te gandesti, gand ce l-ai alungat hotarat la intocmirea planului, sa mai iei niste documente suplimentare care sa-ti asigure un succes si mai rasunator, cel putin pentru tine. In acel moment te indrepti catre sertar si... hartia nu este acolo.
Ahhh!
Nici nu stiu de ce as fi furios! Pentru ca hartia nu este acolo, pentru ca nu am timp sa caut hartia, pentru ca nu m-am gandit sa fac asta de la inceput, pentru ca cu aceasta hartie as avea un avans in fata ratei de reusita, pentru....
Pentru toate astea la un loc, eu ma enervez!
Insa partea ce vine imi place la nebunie. In mijlocul starii de nervozitate, incerc sa ma calmez! Ha ha ha!
Rezultatul? E ca adrenalina care impiedica efectul unui calmant intr-o stare de agitatie...
Si atunci: vorbesc cu mine insumi! Dar cum? Foarte nervos!




Un comentariu:

Anonim spunea...

nervozitatea, este boala secolului nostru... este o boala la moda! hai ca tie iti place :))
sunt rau, dar incerc sa te fac sa uiti, ca iti este greu acolo...