joi, octombrie 20

DACA...

Dintre o dragoste puternica si o bogatie imensa, as vrea sa incerc LIBERTATEA!
Libertatea de a le avea pe amandoua, libertatea de a lupta pentru ele, si de a fi invins in lupta pentru cucerirea lor!
Dintre un alb imaculat si galben profund as vrea sa aleg culoarea Rosie! Sa ma pierd in ea sau sa ma evidentiez atunci cand intersectez cu alte culori!
Daca ar fi sa aleg in a ma renaste intr-un tigru sau un leopard, as alege sa ma nasc O Pasare!
Sa`pot zbura peste O Lume Intreaga!
Daca ar fi sa fiu Noapte sau Zi, as alege mai degraba, Dimineatza sau Inserarea!... astfel as putea vedea Speranta mereu prezenta in ochii celor dragi.
Dintre Viata mea si Norocul meu... te-as alege pe TINE!
De ce iti dai seama de puterea alegerii, intodeauna dupa ca a trecut timpul ei?


3 comentarii:

John Hume spunea...

dacă aş gândi în urmă la alegerile făcute, o voce din interior îmi spune că le-aş face din nou şi că n-aş schimba nimic. dar mintea mi-ar spune ca mint. aş vrea uneori să fiu altcineva.

Anonim spunea...

"..daca vreodata timpul ma va-ntreba, cantand
De viata mea trecuta, in freamat viu si bland
Ii voi raspunde, cinstit, cu glas domol si bland
Ca am trecut prin ea, ca orice om de rand.."

Erick spunea...

Uneori, cand deschizi o usa inchisa de demult, gasesti in acea camera o multime de lucruri, printre care unele foarte dragi, si te intrebi de ce le-ai abandonat acolo...atata regret am!