marți, decembrie 29

despre nastere.despre mine.despre moarte

Viata are doua parti distincte, de inceput si de sfarsit la care eu, nicicum nu mi-am dat acceptul. De ce nu am fost intrebat daca vreau? Probabil nimeni nu ar vrea!

*******************************************************************************

Mai tarziu, cu mult, ai impresia ca esti nedrept. Poate ca totusi am fost intrebat. Dar oare am vrut?

*******************************************************************************

Am incercat sa-mi explic ca nu este bine, sau ca este bine, ori ca nu are rost, insa imi lipseau cuvintele si timpul necesar sa o fac. Odata am avut slabiciunea si am recunoscut: De ce ma mai intreb? Sigur am vrut!

****************** La multi ani !*********************

4 comentarii:

mrx spunea...

ai vrut, n-ai vrut... acuma treci si joaca!

Erick spunea...

Da, din pacate/fericire, acum sunt un jucator!

Anonim spunea...

ce frumos...ce romantic (aici ma refeream la imagine :) )
- in ceea ce privesc cuvintele : "mai bine mai tarziu decat niciodata"

Anonim spunea...

la multi ani de la "tristetea nobila"