luni, decembrie 7

Cand apusul sa duce...

Stand de vorba cu frumusetea, dupa un timp mi-a spus: ~ Ma duc, caci trece timpul!

Stand de vorba cu tineretea, si aceasta dupa un timp mi-a spus: ~ Ma duc, caci timpul nu sta!

Sand de vorba cu mine, intr-o zi mi-am spus: ~ Ce repede trece timpul!

Stand de vorba cu timpul, acesta mi-a spus: Te duci? Ce iute trece vremea pentru unii!


Si a plecat si el luandu-mi, tineretea, frumusetea ! ...

~ ... dar eu?!?

~ ... pentru tine pot sa mai stau!

~ ...dar eu nu pot sa raman asa, am strigat, mi-ai luat din ce aveam, trebuie faci ceva pentru mine, trebuie sa-mi dai ceva in schimb!
A dat din cap un "da" ferm, si mi-a oferit:

- DUREREA SI SINGURATATEA!

P.S. Timpul nu-ti ia niciodata nimic, timpul iti da!

4 comentarii:

Erick spunea...

Un singur lucru trebuie sa inteleaga unii, sau daca nu toti care citesc acest blog: este blogul meu si exprim si ma exprim cum vreau!

Anonim spunea...

ho;ho;ho, ce dur suntem !

Erick spunea...

Asa si??? ( glumesc, dar toata lumea spune sa incerc sa fiu altfel... devine iritant )

Unknown spunea...

dictatorule !!! :-))