miercuri, noiembrie 4

Intelepciune


Buddha : ~ "Trei lucruri nu pot fi ascunse pentru mult timp: soarele, luna si adevarul."

Albert Einstein : ~ "Un om care conduce masina in siguranta in timp ce saruta o persoana, inseamna ca nu acorda sarutului destula atentie."

"Ce nu vrei sa stie dusmanul, nu spune prietenului." ~ Proverb arab

"Spune adevarul si atunci nu va trebui sa tii minte nimic" ~ Mark Twain

"Primul om care a preferat sa injure decat sa dea cu piatra poate fi considerat inventatorul civilizatiei." ~ Sigmund Freud

Daca traiesti in mijlocul fructului ai 50% sansa sa fii vierme! - Erick

8 comentarii:

Anonim spunea...

Bravo cetatene.... chiar ai dat dovada de intelepciune cand ai devenit cetatean in Tara lui Andrei! Succes!

Erick spunea...

Si eu sunt bucuros, imi pare ca am putut lua atitudine...Recomand pe toata lumea sa intre in Tara lui Andrei! Alaturati-va cetatenilor verzi :)

Anonim spunea...

Intelepciunea de la tine arata ca esti destul de intelept sa cauti si sa ne oferi si noua intelepciune. Are logica? Mai Erick, incearca si tu sa fii mai concentrat in ceea ce priveste blogul tau. Este dragut, curat, putin cam dulce ( dar asta nu este neaparat rau ) dar fii si tu mai ...direct! Spune lucrurilor pe nume, mai pune o stire , o noutate, ca vad ca ai ceva cititori, formeaza-i pe acestia pe care ii ai.... Scuza-ma, nu am blog, dar incercam sa imi dau cu parerea. Daca unul dintre cititori ar vrea sa te cunoasca personal...ai fi deacord? ;)

Erick spunea...

Multumesc! Nu sunt intelept, pentru ca nu am varsta corespunzatoare ;) Cat despre aprecierile tale, sunt satisfacut pe masura, am nevoie de feed back-ul cititorilor mei. Iar daca unul dintre cititorii/cititoarele mele vor sa ma cunoasca... le spun de pe acum ca as fi deacord, cu conditia sa faca cinste, si la cartela si la "terasa"

Anonim spunea...

Ooooo! O noua intelepciune, de la Erick de data asta ...si cica nu are varsta intelepciunii :)) V.
P.S. cam sinistra putin dar plina de intelepciune...

Erick spunea...

Dar cel care spune o intelepciune, nu este neaparat un intelept...!!!! Modest mai sunt :))

Anonim spunea...

...e o mare bucurie pt mine sa stiu ca am un prieten cetatean in Tara lui Andrei, sper ca si cei care citesc acest blog (stiu ca sunte-ti foarte multi), sa intre, fie si pentru doar 5 min, pe acest sait si nu vor avea nimic de pierdut....multumesc

Anonim spunea...

Tara lui Andrei si intelepciune... o combinatie faina... Frumos!