marți, august 18

Nu ma pricep la toate, dar vreau sa am ca toata lumea!

Achizitie: noul Asus UL30! Cauza trebuintei noii achizitii: practic, eficient, la purtator, mic, usor si performant, ( si foarte important ) de fite. Trebuie sa fie de fite altfel, as fi cumparat un nou costuma marca Zarra si, nu as fi venit peronal la standul cu electronice unde sunt in stare sa-mi prind inteligenta involuntar si nemeritat, intr-un blocaj tehnic. Ma invart usor pe calcaie spre iesire si vreau sa o sterg, dar fiecare celula a corpului meu striga: FII BARBAT! Si am fost! ... Pentru ca sunt ! ... Acum sunt si dotat!
Ma explic reprezentantului :
~ In ultima vreme calatoresc din ce in ce mai des, si am nevoie de tot timpul meu, deoarece drumurile lungi imi sugruma crunt activitatea. Nu sunt diretor de banca sau contabilul fratilor Becali, sunt scriitor ( cu fite ), insa tot am nevoie de utilitatea celor 12 ore de functionare a scribului meu.
Descriere tehnica specializata, ( nota ~ nu inteleg o iota din ce imi spune individul ) :
~ ... este dotat cu iesire HDMI, ( iar mie mi-e sete ) ... astfel ca noul UL30 poate oferi mai multa putere decat un Notebook tipic ... introdus recent pe piata, creat special pentru situatii de genul on-the-go ... cu un consum ULV - ultra low voltage - ( oare observa ca nu inteleg? ) ... pentru design-ul lui, mult mai subtire si fin, intruneste calitati tehnice mai performante fata predecesorii lui ( echipat cu Windows Vista ).... Noua tehnologie imbinata cu Noul design numai sub numele de ASUS UL30. ( in sfarsit vorbeste si pentru mine, nu ma pricep la partea tehnica, in schimb ... design-ul mi-a luat ochii! si pe raft dar si cand l-am vazut pe http://www.pcgarage.ro/notebook-laptop/asus/ul30a-qx061c-core-2-duo-su7300-13ghz/ )! Acum ce-mi ramane de facut , este sa ma dua mare si la cei de la http://www.pcnews.ro/ de achizitia mea... ma refer la articol !

Niciun comentariu: