joi, august 20

5 lucruri pentru blogul meu!

In primul rand ar trebui sa fiu recunoscator blogului meu pentru ca este atat de intelegator cu mine. Ma lasa sa bat campii precum un lup flamand, si imi mai si satisface una din hachitele mele cele mai arzatoare , si anume, ma lasa sa ma fac de ras cat cuprinde! Cred ca am descoperit unul din lucrurile de care ar avea nevoie blogul meu ca sa fie mai desavarsit, si anume, de un administrator mai sigur pe el, ca cei din echipa Hostway! Ati vazut cu siguranta acele persoane care sunt inzestrate de mama natura, ori cu un corp frumos si un suflet had, fugit din infernul vreunui zeu orb de frustrare, ori un trup firav ce adaposteste in gaoacea un suflet de inger voluntar in lumea organica. Daca ati vazut astfel de indivizi, cu siguranta ati vazut si persoane perfecte si la trup si la suflet, ori acesta este al doilea lucru de care ar avea nevoie blogul meu, siguranta Hostway, orice ar fi, trebuie sa ne reprezentam perfect unul pe celalalt. Al treilea lucru de care ar avea nevoie, este culoarea! Are nevoie de picurii de culoare ai mintii mele, pentru ai insufleti propriile lui nuante. Un al patrulea lucru de care are nevoie blogul, este un laptop mai performant, acum insa, nu pot sa-i promit nimic de genul schimbarii, in aceasta perioada de criza financiara, ce sa-i faci daca nu sunt nascut sa fiu politician, insa ii promit o excursie pe http://www.hostway.ro/ Si firesc, are nevoie de al cincilea lucru: o intalnire de gradul 3 cu podiumul concursului SuperBlog2009! Ceea ce ar insemna un loc pe prima pagina la http://www.pcnews.ro/

Niciun comentariu: