vineri, august 10

Poem, mamei mele!




Înainte de a fi eu,
Am plâns mamei mele:
Naște-mă – iubește-mă,
Iar mama pe un  pat de fior
A strâns între pleoape lumină si dor
M-a născut,  m-a iubit!

Astăzi, sprijinită-n nevoi,
Afară dintr-o lume a mea,
Mă strigă, curmată-n povara
Durerii  dintr-un pat de fior:
-Eu când te mai mângâi?
Copile  ce crești,  (copil vei rămâne mereu )
Iar eu, voi rămâne bătrână,
Adusă de șale si jale
Acum  sunt prea mică in brațele tale,
Iar creștetu l tău  prea înalt!

Genunchii mi-s moi,
Îmi spune măicuța, cu scâncetul meu cel dintâi
Ești mai  crescut decât palmele mele
Iar  cântecul meu prea ușor...

Și ca o șoaptă
Își ridică privirea din rugă,
O lacrimă o surprinde,pe bărbie in fugă,
Copile ce crești, ( copil vei rămâne mereu )
Hai vino!... că simt c-o să mor...

De-atâta-ie frică: de dor!

6 comentarii:

Anonim spunea...

..ochii-mi sunt plini de lacrimi

Erick spunea...

Imi este foarte dor de mama mea...

Anonim spunea...

Erick, rar am mai intalnit atata sensibilitate intr-un barbat... esti plin de dragoste materna si o exprimi atat de frumos in cuvintele tale, incat ma inclin in fata ta. Multumesc, atat tie si lui Gheorghita, care a postat, altfel nu aveam cum sa stiu ca existi. R
amai mai departe cel ce esti, pentru ca esti minunat! pot empatiza cu tine, pt ca si eu sunt departe de mama mea si ma arde dorul... sa ai o zi minunata! Maria

Erick spunea...

Maria, ma bucura foarte mult cuvintele tale, dar mai mult ma bucura dragostea ta fata de mama ta! Aceste fiinte ingeresti care in timp raman fara aripi, deoarece ni le transfera noua... sa zburam in viata.
Iubeste-ti mama si fa-o cat mai fericita.

Anonim spunea...

Nastere, iubire, crestere, moarte, dor - expuse atat de delicat si sensibil. Multumesc.

Erick spunea...

Eu multumesc voua care ma faceti sa fiu mandru, mandrie care vreau sa vi-o transfer si voua, mandru ca sunt copilul mamei mele!